۱۳۸۸ مرداد ۱۱, یکشنبه

استقلال - آزادی - جمهوری ایرانی

دوستان عزیزم،

‫لطفا از اینکه موسوی از این بیشتر نمیتونه با ما باشه نارحت و نا امید نشین . خب دیگه انسانها ظرفیت هاشون با هم فرق میکنه. من خودم از آقای موسوی به خاطر اینکه تا همین جاش هم با ملت همراهی کرد بسیار تشکر میکنم. ولی توی این مرحله ما نمیتونیم و نباید درجا بزنیم و منتظر بشیم که همه به ما ملحق بشن. توی این راه خیلی ها وسط راه جا میزنن و خیلی ها وسط راه تازه به ما ملحق میشن.

‫من تقریبا مطمعن هستم که اگر موسوی حتی یک در صد هم احتمال میداد که کار به اینجا‌ها بکشه، شاید حتی کاندید هم نمیشد چه برسه به اینکه بخواد رهبری جنبش رو بگیره تو دستش.

‫اگر این پافشاری موسوی به جمهوری اسلامی ادامه پیدا بکنه، این احتمال هم میتونه مطرح بشه که همه این قضیه کاندیداتوری موسوی باز یک شگرد خامنه ای بوده برای اینکه جنبش رو در مقطع حساس به بیراهه بکشه.

‫اگر موسوی بیاد که قدمش رو چشممون. ولی اگه جا زد حتی رنگ سبز رو هم ازش میگیریم که در اصل ما خودمون هم هستش.

‫خلاصه مطلب اینکه:

‫جمهوری اسلامی متعلق به زباله دان تاریخه.

‫خود خدا هم نمیتونه به دادش برسه.

‫زنده باد جمهوری ایرانی.

‫امضا : خانم ایران زرتشتی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر