۱۳۸۸ مرداد ۲۰, سه‌شنبه

ایرانی بیدار شو

ای ملت ایران،

‫هم تو از اسلام یک هیولا ساختی و هم اسلام از تو یک عفریت ساخته.

‫ما ایرونیها کاسه داغتر از آش شده ایم. وقت کردین یک سری به عربستان و قبر محمد بزنین. یک ساختمون ساده و معمولی. حالا همین ساختمون معمولی رو با امام زاده های ایران مقایسه کنین. حتی دو زاری ترین و تخمی ترین امامزاده های ایران هم صد برابر مجلل تر از قبر محمد هستن. تازه میگن که بیشتر این امام زاده ها اصلا امام زاده نیستن، در واقع بعضی ها که زرنگ بودن وقتی خرشون میمرد، یه جایی چالش میکردن و اونجا رو میکردنش امامزاده که از بابتش یه پولی دربیارن.

‫زمانی بود که مردم ایران دنبال فرهنگ و هنر و ادبیات بودن، اشعار خیام و فردوسی و سعدی و حافظ رو میخوندن. ولی الان کارشون فقط این شده که هیئت برن ، سفره حضرت عباس پهن بکنن، سینه زنی و قمه زنی برن. تو عاشورا تو سر خودشون بزنن و فقط قران و نهج البلاغه و رساله آقا رو بخونن. این شده کار ملت ما. ای خاک بر سر ما.

‫‫

‫از اون طرف ببین اسلام با مردم ما چه کرده. ببین بعضی از مرد های ما که اسم خودشون رو مسلمون گذاشتن چه ها میکنن و به چه شکل وحشیانه ای به ترانه این دختر مظلوم و معصوم تجاوز کردن و چه جنایتی رو مرتکب شدن.

‫من نمیدونم که اون خدای مهربان و بخشنده مسلمونها هست یا نه. ولی اگر هستش من خودم لعنت و نفرینش میکنم. میفهمین من چی میگم؟ من خود خدا رو نفرین میکنم. تف به غیرت اون خدایی که اون بالا نشسته و کاری نمیکنه. پس کوش، کجاست اون خدا.

‫دوستان عزیز من، هر چی میکشیم از دست جهل و نادانی خودمون میکشیم. از ماست که بر ماست. ایرانی بیدار شو.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر